.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نتایج اولیه شمارش آراء خبرگان در مازندران
حضور حضرت آيت الله طبرسي در مجلس خبرگان قطعی است به گزارش خبرنگار شمال نيوز درساري ، رقابت تنگاتنگ نورالله طبرسي ولاريجاني به نحوي است كه اخبار تعداد شمارش آراء بين مسئولان ارشد استانداري و برخي مديران از شور وحساسيت ويژه اي دنبال مي شود .

حضور حضرت آيت الله طبرسي در مجلس خبرگان قطعی است

به گزارش خبرنگار شمال نيوز درساري ، رقابت تنگاتنگ نورالله طبرسي ولاريجاني به نحوي است كه اخبار تعداد شمارش آراء بين مسئولان ارشد استانداري و برخي مديران از شور وحساسيت ويژه اي دنبال مي شود .

اين گزارش حاكي است طبرسي ، لاريجاني و توكل كانديداهاي شهرهاي ساري - آمل و بابل از رقابتي نزديك باهم روبروبوده وانتخاب هريك از آنان در رتبه اول ويژگي هاي خاصي را بدنبال خواهد داشت ، تردد بيش ازحد و تماس هاي مكرر از تعداد راي ها حكايت از آن دارد كه مسئولان فوق بيشتر از مردم از حرارت ويژه اي در بدست آوردن اخبار تعداد آراء رغبت نشان مي دهند واز تحرك بيشتري برخوردارند .

آخرین خبرهای رسیده تاکنون، یک میلیون و 288 هزار و 856 آراء اخذ شده در مازندران شمارش شد ه كه تعدادي ديگر از صندوق ها باقي است كه ، با این وجود راهیابی .حضور حضرت آيت الله طبرسي در مجلس خبرگان قطعي است این گزارش می افزاید: کارشمارش آراء درمازندران همچنان ادامه دارد و نتایج قطعی تا ساعتی دیگراعلام خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 25 آذر 1385
به تمام مازندرانیها تبریک عرض میکنم قدر این انسان مومن و مخلص را بدانند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.34 seconds.